Gondolják ők. Szerintem pedig éppen az ellenkezője igaz.
Mire is gondolok? Elsőként mondjuk arra, hogy a benzinkutakról jó a neten alig. Rosszra viszont ezernyi példa. Mert az átvágott vevők egy része ma már hallatja a hangját, ír a sérelmeiről. És jól teszi.
Viszont a lehetőség arra is meglenne, hogy a kúthálózat összeszedje azokat akik szeretik őket valamiért. Plusz lehetne online boltja. Vásárlási utalványa, Törzstagoknak akicói, hírlevele, akármi.
De nem úgy tűnik. És ezzel – szerintem – hibáznak.
Ma autózva szinte egymás mellett levö kutakat néztem (Egér út).
– és kialakulna egy törzsvevői réteg (az is lehetséges hogy ez több vevőt jelentene mint most)
Persze tudom, ehhez sokféle berögzült dologgal kéne szakítani.
Mondjuk fizetést kéne adni az alkalmazottaknak, (és nem rákényszeríteni hogy a lopásból tartsa el magát), plusz olyan csapatot kéne építeni akik bizalmat ébresztenek, ottmaradnak és korrektek.
(ötlet: Vajon milyen lehetne egy olyan kút ahol középkornál idősebb emberek (és ezzel is a megbízhatóságot sugallva) szolgálnának ki?)