Billing summary

Tartalomjegyzék

Megváltozott a számlázási összesítő a Google AdWords-ben.
Mondjuk ideje volt, kusza volt nagyon.
Sok minden változott, de a legfontosabb az az, hogy átalakult a számlázás rendszere. Havi számlázásra tértek át.
De újdonság a felső sáv is, amely megmutatja hogy milyen periódusokban terhelnek (ez változó), plusz hogy mikor várható a következő terhelés.
Plusz napi bontásban látszik a költés.
Meg még egy csomó újdonság.

Media_httpamadeoblogc_yiaxn

És állítólag 100x gyorsabb lett a lekérés sebessége.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink