Billing summary

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Megváltozott a számlázási összesítő a Google AdWords-ben.
Mondjuk ideje volt, kusza volt nagyon.
Sok minden változott, de a legfontosabb az az, hogy átalakult a számlázás rendszere. Havi számlázásra tértek át.
De újdonság a felső sáv is, amely megmutatja hogy milyen periódusokban terhelnek (ez változó), plusz hogy mikor várható a következő terhelés.
Plusz napi bontásban látszik a költés.
Meg még egy csomó újdonság.

Media_httpamadeoblogc_yiaxn

És állítólag 100x gyorsabb lett a lekérés sebessége.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink