Buzz, teaser, vagy mi?

Tartalomjegyzék

No kérem, így kell nulla pénzből reklámot csinálni. A Google minden lépését milliók figyelik, sokan közülük blogot írnak, leközlik, beszélnek róla, és már készen is a reklám. Minél tovább marad fenn a figyelem, annál jobbra sikerült. Íme, erről van szó:

Media_httpjabjabblogc_ntvoe

Ez a friss Google Doodle. Egy repülő csészealj elviszi a második o betűt. Ráadásul az eddigi megoldás (katt a logo-ra, és a találatokból kiderül miről, kiről van szó), nem működött, mert a belinkelt keresés az „unexplained phenomenon”.

El is kezdődött a buzz.

– Egy film reklámja? (de azt hiszem mégsem, a District 9 c. film bemutatója egy nappal korábban volt)

– A Voyager űrhajó kilövésének évfordulója? (akkor meg miért a fura keresés, hogy megmagyarázhatatlan jelenség”?

– Az exeteri UFO fesztivál?

és egy pár tipp ami feltehetően közelebb van a megoldáshoz:

Mivel hiányzik az o, és <s>kapcsolatban van </s> megjelent egy fura twitter a Google  twitter oldalán: 1.12.12 25.15.21.18 15 1.18.5 2.5.12.15.14.7 20.15 21.19 (amit lefordítva ezt kapjuk: “All your O are belong to us”, amely utalás a Zero Wing nevű játékban elforduló “All your base are belong to us” meme-hez. Talán a Google Base szolgáltatásban lesz valami friss?

Media_httpjabjabblogc_cdrsk

Közben a Google koreai blogján megjelent egy hír, miszerint lesz még folytatása a logo-nak, és a megoldás a Mystery, Invisible, Novel szavakból fog összeállni. Lesz még két másik Google Doodle is a témában, a következő 15-én. Erre utal a Google hivatalos híre is:

„We consider the second ‘o’ critical to user recognition of our brand and pronunciation of our name. We are actively looking into the mysterious tweet that has appeared on the Google twitter stream and the disappearance of the “o” on the Google homepage. We hope to have an update in the coming weeks.”

Kíváncsi vagyok. Te mit tippelsz?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink