Campaign Optimizer

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Már írtam erről is, de akkor itthon nem volt még elérhető.

Friss információ szerint kiterjesztik, bár továbbra sem látom az accountokban. De reménykedjünk.

Valahogy így fog kinézni:

Media_httpamadeoblogc_vaamg

Media_httpamadeoblogc_fgvqi

Végigdarálja az account-ot, és automatizált válaszokat ad a látható és automatizálható kampány optimalizálásra.

Ahogyan elnéztem, azért marad még munka a szakembereknek, mert az optimalizáló

  • Napi büdzséra ad javaslatot. Vagyis ha lehetne több is, akkor szól (ez volt már eddig is)
  • Szól ha kimaradt használható kulcsszó ami az oldalon szerepel. Igazából a Keyword Tool ennél többet tud

  • Szól ha a kulcsszó használat nem megfelelő. (ez új)
  • Szól ha a max cpc nem megfelelő (felteszem akkor szól ha ez túl alacsony)
  • Szól ha a hirdetés szövege nem megfelelő.

Vagyis egy kicsit úgy tűnik, hogy meglevő eszközöket beépítettek egy automatizált friss eszközbe, kicsit megbolondították más dolgokkal is, és bizonyosan hatékony segítség lesz azoknak akik nehezen tájékozódnak a bonyolult AdWords account-ban.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink