Céges autó +matrica +sofőr -PR

Tartalomjegyzék

És akkor jöjjön egy nem netes marketing tanács.

Ha céges autód van, akkor két lehetőséged van:

1, Rárakod a cég logo-ját
2, Nem rakod rá a cég logo-ját

Amikor valaki vezeti az autót, akkor két lehetőség van:
a, kulturáltan vezet
b, s***ej

1a – rendben
1b – életveszélyes kombináció!
2a – Sajnálhatod
2b – Örülj

Az is része a céges arculatnak ahogyan (és amilyen gyorsan) felveszik a telefont (ezt sokan tudják).
Vagy hogy mi van a borítékon vagy a weboldalon (itt egy online hivatkozás)
De amikor van dress code, de nincs drive code, akkor csak vakszerencse hogy jól sül ki vagy sem.

Vagyis jótanácsom (és eddig ingyenes):
Ha beleteszel pénzt hogy matricázod a céges autókat, figyelj oda hogy a sofőrök előzékenyek legyenek. Ezt – akár – rá is írhatod az autóra, hidd el, megéri. Kivételes jó érzés lesz egy udvarias céges autót látni.
De amikor egy ökör vezeti a céges matricás furgont, akkor bizony gondolj arra, hogy mennyi pénzbe került míg eljutott a cég idáig. Na ezt az értéket rombolja a goromba vezető a volán mögött.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink