Cipőpénz

Shoemoney.
Mára már fogalommá volt a srác nevéből képzett márkanév (és egyben weboldal cím).
A legismertebb fotó róla:

Media_httpwwwshoemone_xfmpa

Jeremy Schoemaker. (Vagyis majdnem Shoemaker)
Túl van egy pár sikeres netes vállalkozáson, ezen túl ne firtassuk a részleteket, aki akar rákeres.
De itt volt a baj, ugyanis a kereséseknél nem szerette volna ha mások hirdetnek rá, ezért  levédette a nevet (shoemoney). És mégis jöttek a hirdetések. Amikor beperelte a kérdéses hirdetőt (aki úgy hirdetett mintha ő lenne a vállalkozó maga – de egy másik weboldalra mutatott a hirdetés), Jeremy egyik ismerőse kiderítette, hogy az egyik Social network rendszerben van az ellenfélnek egy pár haverja a Google-nél.
Ráadásul AdWords Account Strategist. És innen veszélyes vizeken eveznek mindannyian, mert nehézt lesz bizonyítani hogy a kérdéses alkalmazott kiadott bizalmas infókat (mondjuk egy kulcsszó listát mire a Jeremy hirdet), vagy sem.
Nem tudom mi az igazság. De ha kiderül hogy kiszivárgott infó, akkor súlyos következményei lesznek ennek az esetnek. Sajnos ránk nézve is lehetnek hatásai, de az ot dolgozókra tuti.

Bővebben a témáról (techcrunch cikk) »
Az ő weboldala »

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink