Cipőpénz

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Shoemoney.
Mára már fogalommá volt a srác nevéből képzett márkanév (és egyben weboldal cím).
A legismertebb fotó róla:

Media_httpwwwshoemone_xfmpa

Jeremy Schoemaker. (Vagyis majdnem Shoemaker)
Túl van egy pár sikeres netes vállalkozáson, ezen túl ne firtassuk a részleteket, aki akar rákeres.
De itt volt a baj, ugyanis a kereséseknél nem szerette volna ha mások hirdetnek rá, ezért  levédette a nevet (shoemoney). És mégis jöttek a hirdetések. Amikor beperelte a kérdéses hirdetőt (aki úgy hirdetett mintha ő lenne a vállalkozó maga – de egy másik weboldalra mutatott a hirdetés), Jeremy egyik ismerőse kiderítette, hogy az egyik Social network rendszerben van az ellenfélnek egy pár haverja a Google-nél.
Ráadásul AdWords Account Strategist. És innen veszélyes vizeken eveznek mindannyian, mert nehézt lesz bizonyítani hogy a kérdéses alkalmazott kiadott bizalmas infókat (mondjuk egy kulcsszó listát mire a Jeremy hirdet), vagy sem.
Nem tudom mi az igazság. De ha kiderül hogy kiszivárgott infó, akkor súlyos következményei lesznek ennek az esetnek. Sajnos ránk nézve is lehetnek hatásai, de az ot dolgozókra tuti.

Bővebben a témáról (techcrunch cikk) »
Az ő weboldala »

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2023 (Bing Ads)

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink