Content Network

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

… ismét.

A Google Inside AdWords blog számolt be egy új aloldalról, amelyen kiválasztható ország és kategória, és megmutatják melyek azok az oldalak ahol megjelennek a Tartalmi Hálózat hirdetések. (igaz, nekem momentán egyszerűen nem működik a keresés).
A dologgal két nagyon nagy baj van (fura mi, máris belekötöttem, pedig ők csak jót akartak):

1, Évek óta létezik a Content Network, ezt a lépést már a legelején meg kellett volna tenni, nem pedig szépen temetni az információt.

2, Ez a lista egy ügyes csúsztatás. A Content Network forgalomból ezek az oldalak megmutatják a nagy forgalmú oldalakat, viszont ügyesen kihagyják azt a tényt, hogy az AdWords nem csak a hirdetők oldalán, hanem a megjelenítés oldalán is a Long Tail-re céloz. Vagyis hiába mutatják hogy CNN.com, attól még a nagy mennyiségű megjelenésem a Tartalmi Hálózatban simán sokezernyi kis oldalon párszáz megjelenésből jön össze (ami nem feltétlenül rossz).

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink