A Microsoft szabadalmat adott be a Pay Per Percentage rendszerre. Ennek lényege hogy nem kattintásonként áraznak, hanem adott szóra a megjelenések egy adott százalékát veszi meg a versenyző. Amolyan CPM modell.
A Googlefight szerint egyenlőre a CPC a nyerő 🙂
Nekem egyenlőre zűrös, mert nem értem hol az igazi újítás. Szép hogy meg lehet venni egy adott százalékot a kulcsszavakra megjelenő oldalaknak. És az átkattintási arány?
Szerintük ki lehet vele védeni a csalásokat, kattintási és megjelenési csalásokat. Kattintásit nem értem, a megjelenésit ugyanúgy nem értem. Miért lenne ez az árazási módszer tuti védelem a kattintási (ez esetben megjelenési csalások) ellen?
Mondjuk megveszek egy kulcsszó 20%-át. A megjelenések 10%-a eddig hamis volt, az AdSense partner weboldal „felpörgette” a megjelenéseket. Abban a 20%-ban ami az enyém, továbbra is lesz hamis forgalom.
A SERP megjelenések eddig nem voltak beárazva. Most fizetek ezért is? Igaz, ez esetben a rosszindulatú kattintási csalás nem jelent pluszköltséget.
Nekem inkább olyannak tűnik a rendszer, hogy a SERP megjelenést is CPM modellre viszik át. Ez pedig – bocs – kell a francnak.
Elmagyarázzák azt is, hogy így egyáltalán nem lehet csalni. De miért nem??????
Továbbra sem értem, valaki elmagyarázhatná!