CPC vs PPP

Tartalomjegyzék

Media_httpamadeoblogc_ifxai

A Microsoft szabadalmat adott be a Pay Per Percentage rendszerre. Ennek lényege hogy nem kattintásonként áraznak, hanem adott szóra a megjelenések egy adott százalékát veszi meg a versenyző. Amolyan CPM modell.

A Googlefight szerint egyenlőre a CPC a nyerő 🙂

Nekem egyenlőre zűrös, mert nem értem hol az igazi újítás. Szép hogy meg lehet venni egy adott százalékot a kulcsszavakra megjelenő oldalaknak. És az átkattintási arány?

Szerintük ki lehet vele védeni a csalásokat, kattintási és megjelenési csalásokat. Kattintásit nem értem, a megjelenésit ugyanúgy nem értem. Miért lenne ez az árazási módszer tuti védelem a kattintási (ez esetben megjelenési csalások) ellen?

Mondjuk megveszek egy kulcsszó 20%-át. A megjelenések 10%-a eddig hamis volt, az AdSense partner weboldal „felpörgette” a megjelenéseket. Abban a 20%-ban ami az enyém, továbbra is lesz hamis forgalom.

A SERP megjelenések eddig nem voltak beárazva. Most fizetek ezért is? Igaz, ez esetben a rosszindulatú kattintási csalás nem jelent pluszköltséget.

Nekem inkább olyannak tűnik a rendszer, hogy a SERP megjelenést is CPM modellre viszik át. Ez pedig – bocs – kell a francnak.

Elmagyarázzák azt is, hogy így egyáltalán nem lehet csalni. De miért nem??????
Továbbra sem értem, valaki elmagyarázhatná!

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink