Seth Godin újra írt egy kis szösszenetet, amelyet érdemes belinkelni.
A téma az autóipar. Szerinte túl kevés a gyártó, ráaádsul ezek most nagy kakiban vannak, kiabálnak a kományzati segítségért.
Egyes elemzők szerint amikor Lee Iacocca megmentette a Chrysler-t, akkor taszította sárba az amerikai autóipart (mert kormányzati segítséggel nem volt rákényszerítve hogy gazdaságosan és innovatívan tervezzen és gyártson, így a japán autók dömpingje szépen elő volt készítve, lenyomták az amcsi ipart gyorsan. (saját közbevetés)
Szóval ha hagynák bedőlni a nagyokat (Big Three – Gondolom Ford, GM és ki a harmadik?), akkor hirtelen visszatérhetne az autóipar reneszánsza, amikor a XX század elején ezrével voltak autós cégek, mind próbált jobb lenni a másiknál, és létező volt a verseny.
Beszólt a dealerek ellen is, szerinte értelmesebb lenne multi-brand autós szalonokat tartani, jusson be ide is a verseny.
Nem tudom. Talán igaza van. Már megint.