Dinamikus kulcsszavak Content Network fóbok

Vajon mi történik a Dinamikus kulcsszavakkal amikor a hirdetés megjelenik a Content Network hálózatban?

Egyszer már rácsodálkoztam, akkor ezt volt:

Media_httpamadeoblogc_bvgfe

Ma beszéltem egy ügyfélszolgával (aki nagyon kedves és komoly ismeretekkel rendelkező ember volt), és ő ezt írta a kérdésemre (miszerint a dinamikus kulszó hogyan jelenik meg a Content Network-ben):

ügyfélszolgálat: You see, the keyword insertion feature is only meant for keyword-targeted campaigns on the search network.

(…)

So, to give you an example, if you have {Keyword: Red Rose} in your ad text, and most of your keywords relate to flowers, then we will display your ad on a flower based site that is most relevant.

(…)

And the ad will read {Keyword: Red Rose}. The other keywords will not get inserted automatically.

(…) And this is the way it has always worked. You see that is the basic difference between the search and content network by the way how ads are triggered on each of them.

Vagyis szerintük a Dinamikus Kulcsszó beillesztéssel elkészült hirdetéseket csak és kizárólag a keresésben használjam, a Content Network-ben nem lesz kulcsszó beilesztve, hanem csúnyán az általan megírt kódot látják majd az olvasók.

De akkor jönnek a kérdéseim:

1, Miért nem figyelmeztet erre a HELP idevágó része?

2, A rendszer miért nem figyelmeztet ha egy kampányban CSAK dinamikus kulszóval ellátott hirdetés van, hogy akkor a Content Network-ben másképpen fog megjelenni?

3, Ilyen esetekben miért nem használja a rendszer a megadott másik kulcsszót?

4, Mi történt az én kampányom esetében? Ott nem jelent meg a {KeyWord: Acer Ferrari} címsorként, de nem jelent meg az Acer Ferrari sem, hanem kiválasztott egy kulcsszót a megadottak közül.

Utólagos bejegyzés:

Nagy PIROSPONT a Google-nak. A ma reggeli chat után kaptam egy levelet:

Thank you for contacting us via chat support. I wanted to follow up with

you about our conversation a few minutes back. You had a question about

how the keyword insertion feature works for ads on the content network. I

apologize for the confusion, Mihaly. However, the information that I gave

you about keyword insertion on the content network was not correct.

When you have a text ad using keyword insertion and this ad is running in

content, the ad text will show the keyword that is most relevant to the

content of the page on which it is shown. I will explain this with an

example.

If you have a title row as {Keyword: Flowers} and you have the other

keywords as ‘flower arrangements’ and ‘buy fresh flowers,’ when your ad

shows on a content site that has information on flower arrangements, the

keyword ‘flower arrangements’ will be more relevant. Therefore, this

keyword will get inserted. Similarly, if you have the keywords as ‘rose’

and ‘tulips,’ if your ad appears on a site related to roses, the keyword

‘rose’ will get inserted.

Vagyis igazam volt, a Content Network-ben a Dinamikus kulcsszónak azt a kulcsszavat választja a rendszer amely legjobban odaillik, vagyis igazából amely a hirdteés megjelenítését kiváltotta (ez utóbbi speckuláció).

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink