Egyszer erről is kell beszélni. Annak ellenére, hogy ez egyike azon szakmai titkoknak amit nem szívesen ad ki senki. Nagyon szépen lehet vele dolgozni, de egyértelműen az egyik legveszélyesebb eszköz. Ha nem körültekintően dolgzik vele az ember, akkor visszaüt(het), értelmetlen hirdetés lesz belőle.
Szóval a dinamikus kulcsszó. Lényege, hogy a használt kulcsszavak beépülnek a hirdetésbe, mindig az jelenik meg (értelemszerűen vastagon ráadásul) amire a felhasználó keresett.
Szintaktikája: {KeyWord:valami}
A kulcsszavak némelyike lehet hogy túl hosszú a címsorba (25 karakter), ezért ha valami miatt (mondjuk a hossza) nem jeleníti meg a rendszer, akkor alternatívaként a valami szócska jelenik meg (vagy amit odaírsz).
Nem mindegy azonban hogy a KeyWord hogyan van leírva, mert minden alkalommal mást jelent:
keyword – a kulcsszó (vagy kulcsszavak) minden betűje kisbetű
Keyword – A kulcsszó nagybetűvel kezdődik (és ha van második, az végig kisbetű)
KeyWord – Minden szó nagybeűvel kezdődik
KEYword – Első szó végig nagybetű, utána kicsi
KEYWord – Első szó végig nagybetű ÉS a második szó is nagybetűvel kezdődik
KEYWORD – Minden betű nagybetű
Egyszer majd kipróbálom, hogy ezzel a trükkel be tudok-e csempészni teljesen nagybetűs szavakat a hirdetésembe 🙂
Vigyázat, elrettentő példák (könnyű elnyesni a dolgot):
Egy ügyes trükk:
– Nem csak a címsorba lehet elhelyezni, hanem a 2 vagy a 3. sorba, de akár a destination URL-be is. (erre még nem láttam működő példát, de miért ne lehetne?)
Így ha 25 karakternél nagy eséllyel hosszabb a szöveg, akkor érdemes a második sorba tenni.