E-target grafikonok

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

IGEN, IGEN, IGEN!

Végre. Lett grafikon az E-target-en is. Ráadásul nem is egy, hanem kettő.
A megjeleníthető adatok CTR, Kikattintott (???) összeg, kattintások száma, megjelenítés, átlagos ár.
Mindezt kulcsszavas keresésre, szöveges cikkekben, általános linkek és összesítve.
Ügyes, bár már régebben is megtörténhetett volna.

Media_httpamadeoblogc_hxcgx

Ha javasolhatok, akkor a további fejlesztések iránya (hirdetői szemmel) lehetne:

– szöveges cikkek leválasztása a keresésekről (vagyis ha akarok, hirdethetek adott szóra keresőben, de szöveges cikkekben nem. Tudom, választható a dolog, csak nem kulcsszavak szintjén.

– Több hirdetés egy reklám (kulcsszó) csoportra. (szeretném tesztelni az egyes ad copy-kat)

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink