E-target

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Most örülök. Mert azt látom, hogy gyorsul az E-target.
A napokban bevezettek egy frissítést, a szöveges cikkek pontosabb célzásához.
Ezzel azonban összekavarták a navigációt az oldalon. (vagy már hamarabb volt?)

Mindegy, most szépen megoldották egy gyors linkkel a kavarodást:

Media_httpamadeoblogc_bdogb

Ha már így begyorsultak az események, akkor a kívánságlistám (hátha olvasnak :-):

– Legyen kampánystruktúra. Vagyis lehessen egy accont-on belül több kampány (más és más megjelenítési beállításokkal)
– Legyen lehetőség egy hirdetéshez több szöveges hirdetésre
– Láthassam hogy mely weboldalak/keresők/ hogyan teljesítettek

Igen, tudom, ez elég komoly változásokat igényelne. De ha már itt ez a nagyon klassz kis rendszer, amit egyre több ügyfelem fedez fel magának (persze segítek nekik ebben), akkor legyen egy kicsivel paraméterezhetőbb, kezelhetőbb a dolog!

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink