Egy kis autóspiaci körkép

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Ma is dolgozom 🙁

Az autós oldalakat bújom, és érdekes összehasonlítani őket.

Nem akarok mélyanalízisbe belemenni, viszont egy pár dolog egyértelműen feltűnik:

1, Elsőként, a Mercedes.hu és az Opel.hu le volt dőlve egy kis ideig. Hogy nem kamuzok, íme a képek:

Media_httpjabjabblogc_lfeej
Media_httpjabjabblogc_hnhcz

Mivel elmentettem későbbi elemzésekre az oldalakat, érdekes a könyvjelzők listája (az Opel és a Mercedes később magához tért, és betöltődött – lehet hogy egy szerverparkban vannak, és megártott nekik a vihar?

Utólagos bejegyzés: Éppen jókor csekkoltam az oldalakat, kiderült hogy a BIX feküdt le kicsit:

Media_httpjabjabblogc_lhkul

(az a kis harapás a tetejéből a kiesett forgalom)

Elmentettem mindegyiket a könyvjelzők közé, érdekes kép alakult ki amikor egyszerre rájuk néztem:

Media_httpjabjabblogc_ggadh

Látszik hogy egészen mutatós a kép, van aki szlogennel „tölti” meg a title tag-et, de van aki egyszerűen csak a nevét írja oda.

Akinek addig jutott a kreativitása hogy kitöltetlenül hagyta, annak az jelenik meg hogy „Pages” Suzukinak egy mínusz pont.

De ők legalább ismerik a faviconokat, viszont legalább 5 autós cég még nem hallott róla (Fiat, Honda, Audi, Citroen, Volvo).

Volt egy elvetemült versenyző, aki zenét rakott az oldalra, és ennyi oldal között csak nyomozással derült ki hogy kinek volt az az idegesítő zenéje… elárulom, a Honda weboldala próbál meg 10 évvel ezelőtti divattal szórakoztatni.
Mehetnék tovább is az elemezgetésben, de most vissza a munkába. Mindenesetre érdekes elsőre nem?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2023 (Bing Ads)

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink