A filterezés nagyszerű dolog, de (és akkor a konstruktív javaslat):
Amikor egy nézete beállítok, van olyan hogy túl sok a kampány, hirdetési szöveg, kulcsszó, gyorsan megszűröm, és csak azt látom ami érdekel.
Szűrni sokféleképpen lehet az AdWords felületén (hála égnek 🙂 ) ennyi elem, és ezek sokféle kombinációja alapján:
És vannak ugye előre beálított (de helyzetfüggő) szűrések is, például a kampányból szűrhetőek az aktívak vagy az összes amely nem törölt. De ha ott a hely, és a lehetőség, akkor miért nincs ott a szüneteltetett kampányok szűrés is (Paused)?
És ugyanez a reklámcsoportok szintjén:
A hirdetési szövegeknél szintén: (csak itt még spártaibb a kiosztás):
Itt lehetne mondjuk olyan hogy elfogadás alatt, vagy visszautasított.
A kulcsszavaknál viszont már szinte érthetetlen, hogy miért nincs olyan hogy paused, suspended, minimum first page bid too low, stb:
A Networks fül alatt pedig már csak a managed Placementek-re jutott menüpont, az Automatikus placementekkel nem is foglalkozik a rendszer.
Apró változtatás, és egészen könnyűvé tenne pár feladatot.
Összehasonlításul egy menüpont, a kiválasztható időszakokhoz:
Ugye, érezhető a különbség?