Egy konstruktív javaslat (AdWords)

Tartalomjegyzék

A filterezés nagyszerű dolog, de (és akkor a konstruktív javaslat):

Amikor egy nézete beállítok, van olyan hogy túl sok a kampány, hirdetési szöveg, kulcsszó, gyorsan megszűröm, és csak azt látom ami érdekel.

Szűrni sokféleképpen lehet az AdWords felületén (hála égnek 🙂 ) ennyi elem, és ezek sokféle kombinációja alapján:

7

És vannak ugye előre beálított (de helyzetfüggő) szűrések is, például a kampányból szűrhetőek az aktívak vagy az összes amely nem törölt. De ha ott a hely, és a lehetőség, akkor miért nincs ott a szüneteltetett kampányok szűrés is (Paused)?

1

És ugyanez a reklámcsoportok szintjén:

2

A hirdetési szövegeknél szintén: (csak itt még spártaibb a kiosztás):

3

Itt lehetne mondjuk olyan hogy elfogadás alatt, vagy visszautasított.

A kulcsszavaknál viszont már szinte érthetetlen, hogy miért nincs olyan hogy paused, suspended, minimum first page bid too low, stb:

4

A Networks fül alatt pedig már csak a managed Placementek-re jutott menüpont, az Automatikus placementekkel nem is foglalkozik a rendszer.

5

Apró változtatás, és egészen könnyűvé tenne pár feladatot.

Összehasonlításul egy menüpont, a kiválasztható időszakokhoz:

6

Ugye, érezhető a különbség?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink