Elég jó a weboldalad hogy hirdesd?

Kicsit provokatív kérdés, de mégis.
Tessék rajta elgondolkodni.
Milyen az, amikor a fizetett forgalomra sok sok pénzt elköltve, sok látogatót hozol az oldaladra, és a végén mindegyikük csalódottan távozik, mert nem azt kapta amit várt.
Ez olyan mintha a hirdetésben azt mondanád, hogy a világ legfinomabb kávéja, csodálatos környezetben, légkondicionált bárban, satöbbi, majd a végén kiderül hogy egy koszos putriban egy kotyogós kávéfőzővel árulod a feketet levest a munkanélkülieknek és hajléktalanoknak. Tudom túlzóak az állításaim, de n
éha igaz.

A netes honpolgár kritikus, válogatós, és másodpercek alatt dönt.
Ha nem tetszik az oldal, AZONNAL, habozás nélkül továbbáll. A neten nincsenek csalódott arcok akiket el kell viselnie, nincsenek szemrehányó pillantások, kínos helyzet. Nem tetszik, már ment is. Te meg fizettél érte.

Vagyis tanulság, a hirdetéshez kell egy klassz weboldal is. Néha mutasson többet mint a valóság (mert ez a tendencia sajnos).

Most nyisd meg a saját weboldalad, és nézz rá.

– Ha az első menüpont a Rólunk, akkor te is elkövetted ugyanezt a hibát.
– Ha a kezdőoldalon köszöntöd a látogatót, akkor bizony ismét

Ellenőrízd:

– El lehet jutni kettő, három kattintáson belül a termékedhez? Nem? Másoknál igen. Bukta.
– Kinn vannak a vásárlás feltételei? Gyorsan kikereshető hogy mennyi a terméked ára, a kiszálítás költsége?
– Kérdez meg a szomszéd kislányát, amikor ránéz a keződoldalra, tudja-e miről szól a weboldalad? Ha nem találta el, változtass!

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink