Mindenki által ismert és a legtöbbek által alkalmazott trükk, az elírt kulcsszavakra való hirdetés.
Nehezen leírható márkaneveknél (eukanuba vagy chevrolet), vagy tipikusan elgépelhető és elgépelt általános szavaknál (adósságrendezés).
Az elgépelt kulcsszavak diszkrét bája hogy kevesebben gondolnak erre, alacsonyabb áron licitálható, és jól konvertál (aki nem tudja jól leírni az adott szót, nagy valószínűséggel releváns eredményeket sem kap annyit)
De fura dologra leltem a napokban:
Lehet hogy a sevrolet kifejezésre ennyien hirdetnének?
Vagy inkább a Google észrevette a gépelési hibár, felajánlotta a korrekciót, és egyből feldobta a pontos helyesíráshoz tartozó összes hirdetést?
Tettem még egy próbát, itt most az auttó kifejezést néztem meg:
Hoppá. Egy újabb próba: hitell
Ollé, itt sokkal kevesebb a hirdetés.
Most akkor mi az igazság? A Google beteszi a keresési javaslat hirdetéseit is, vagy ennyire ügyesek és szemfülesek a hirdetők?