Első Google Chat

Tartalomjegyzék

Ma az egyik ügyfelem tegnap elkészített kampányai nem akartak elindulni.

Gyorsan jelezni szerettem volna ezt a Google felé, és amikor odaértem, ismét ott virított a lehetőség, chat.

Media_httpamadeoblogc_btmdp

Gondoltam kipróbálom, és beszámolok róla. 

Media_httpamadeoblogc_lrvyc

A kezdeti hosszú várakozás után egy  standard üzenet jött, eddig semmiben nem rosszabb vagy jobb mint mások:

A képen látszik hogy egy idő után beadtak egy másik üzenetet, miszerint nagyon elfoglaltak, és várjak, köszönik a türelmem. Ez jó, mert legalább látszik hogy nem befagyott a hívásom, hanem várakozólistán vagyok.

(rohadt nehéz meló lehet chat ügyfélszolgálni…)

A kérdéseimre gyorsan jöttek a válaszok, nem kell holnap estig várnom hogy akkor most mivan. A szolgáltatásért és a gyorsaságért ötös.

Ami hiányzik (megkérdezték, elmondtam), hogy amikor várakozom, adhatnának egy becsült időt, valamint hangjelzést (választható opcióként), ugyanis előbb vagy utóbb az a kis ablak hátulra kerül, és nem veszem észre ha csendben maradt….

Ja, viszont zseniális megoldás, hogy egyből lekérhetem a chat szövegét pdf-ben, és ha kérem, akkor emilben is elküldik. 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink