Ma az egyik ügyfelem tegnap elkészített kampányai nem akartak elindulni.
Gyorsan jelezni szerettem volna ezt a Google felé, és amikor odaértem, ismét ott virított a lehetőség, chat.
Gondoltam kipróbálom, és beszámolok róla.
A kezdeti hosszú várakozás után egy standard üzenet jött, eddig semmiben nem rosszabb vagy jobb mint mások:
A képen látszik hogy egy idő után beadtak egy másik üzenetet, miszerint nagyon elfoglaltak, és várjak, köszönik a türelmem. Ez jó, mert legalább látszik hogy nem befagyott a hívásom, hanem várakozólistán vagyok.
(rohadt nehéz meló lehet chat ügyfélszolgálni…)
A kérdéseimre gyorsan jöttek a válaszok, nem kell holnap estig várnom hogy akkor most mivan. A szolgáltatásért és a gyorsaságért ötös.
Ami hiányzik (megkérdezték, elmondtam), hogy amikor várakozom, adhatnának egy becsült időt, valamint hangjelzést (választható opcióként), ugyanis előbb vagy utóbb az a kis ablak hátulra kerül, és nem veszem észre ha csendben maradt….
Ja, viszont zseniális megoldás, hogy egyből lekérhetem a chat szövegét pdf-ben, és ha kérem, akkor emilben is elküldik.