Igen, szoktam ilyeneket látni.
Igaz, az angol nyelvben ha lehet mindenki elkerüli, mert földi halandó nem tud angolul helyesen elválasztani.
(igen, ez egy újabb szempont amit az AdWords-ben nem kezelnek elég figyelemmel).
Amikor egy hirdetést létrehozunk az AdWords-ben, adva van három sor.
Címsor 25
szöveg 35
illetve 35 karakter
alulra látható URL
Igen, de adott pillanatban a rendszer áttördeli a hirdetést. Íme egy példa:
![Elválasztás az AdWords hirdetésben - Kép Media_httpamadeoblogc_pjref](http://blog.jabjab.hu/wp-content/uploads/2008/04/media_httpamadeoblogc_pjrEF.jpg.scaled500.jpg)
Ugye, kettő sor vagy három sor. Ha ebben a hirdetésben véletlenül lenne elválasztás, akkor a bal oldaliban a megfelelő helyre, a jobb oldaliban rossz helyre kerülne.
Van amikor majdnem egy sorba törik a szöveget:
![Elválasztás az AdWords hirdetésben - Kép 1 Media_httpamadeoblogc_bjjcs](http://blog.jabjab.hu/wp-content/uploads/2008/04/media_httpamadeoblogc_BJJcs.jpg.scaled500.jpg)
Vagyis alapszabály:
Nem alkalmazunk elválasztást az AdWords hirdetés szövegében.