Elválasztás az AdWords hirdetésben

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Igen, szoktam ilyeneket látni.
Igaz, az angol nyelvben ha lehet mindenki elkerüli, mert földi halandó nem tud angolul helyesen elválasztani.
(igen, ez egy újabb szempont amit az AdWords-ben nem kezelnek elég figyelemmel).

Amikor egy hirdetést létrehozunk az AdWords-ben, adva van három sor.

Címsor 25

szöveg 35
illetve 35 karakter
alulra látható URL

Igen, de adott pillanatban a rendszer áttördeli a hirdetést. Íme egy példa:

Media_httpamadeoblogc_pjref

Ugye, kettő sor vagy három sor. Ha ebben a hirdetésben véletlenül lenne elválasztás, akkor a bal oldaliban a megfelelő helyre, a jobb oldaliban rossz helyre kerülne.
Van amikor majdnem egy sorba törik a szöveget:

Media_httpamadeoblogc_bjjcs

Vagyis alapszabály:

Nem alkalmazunk elválasztást az AdWords hirdetés szövegében.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink