Elválasztás az AdWords hirdetésben

Igen, szoktam ilyeneket látni.
Igaz, az angol nyelvben ha lehet mindenki elkerüli, mert földi halandó nem tud angolul helyesen elválasztani.
(igen, ez egy újabb szempont amit az AdWords-ben nem kezelnek elég figyelemmel).

Amikor egy hirdetést létrehozunk az AdWords-ben, adva van három sor.

Címsor 25

szöveg 35
illetve 35 karakter
alulra látható URL

Igen, de adott pillanatban a rendszer áttördeli a hirdetést. Íme egy példa:

Media_httpamadeoblogc_pjref

Ugye, kettő sor vagy három sor. Ha ebben a hirdetésben véletlenül lenne elválasztás, akkor a bal oldaliban a megfelelő helyre, a jobb oldaliban rossz helyre kerülne.
Van amikor majdnem egy sorba törik a szöveget:

Media_httpamadeoblogc_bjjcs

Vagyis alapszabály:

Nem alkalmazunk elválasztást az AdWords hirdetés szövegében.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink