Elvitte a cica

Tartalomjegyzék

Ez a végső menedékem. Van amikor egyszerűen nem tudok mást mondani arra, amikor egy ügyfél (megjegyzem teljesen jogosan!) panaszkodik az AdWords és Analytics adatok közötti inkonzisztens kapcsolatra. De van olyan este is amikor csak az Analytics nem mutat meg minden számot úgy, hogy a összeadások működjenek. Egy példa:

Itt van például egy minta ügyfél, akinek az Analytics számai szerint Goal 2 (Kitöltötte) volt összesen 61.

Media_httpjabjabblogc_smfgb

De ha a Funnel Visualization-t nézem, akkor az a 61 valójában 58:

Media_httpjabjabblogc_tezsh

(nem is olyan régen a 61 az valójában 60 volt, menet közben változott, de az 58 is 57 volt). De akkor is, hol a hiányzó 3 konverzió?

Mivel nincs válaszom, azt írtam az ügyfélnek, hogy elvitte a cica 🙂 Jobb tippem nem volt 🙂

Utólagos bejegyzés: Megjött a megoldás (köszi Steki, erre bizony én is gondolhattam volna, de néha a fáradt agy egyszerűen nem kombinatív):  „required step” négyzet, gondolom, be van jelölve és a hiányzó konverziók nem azon a lépésen át jöttek.

Mondjuk az az egyetlen útvonal, viszont a felhasználók trükkösek, szerintem vissza gombbal, és egyéb trükkökkel megpróbálták megzavarni a békés analitikánk zen egyensúlyát 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink