Enhanced CPC

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Gondoltam megosztom az első élményeimet az Intelligens CPC-ről.

Adva egy ügyfél, ahol a nyári tompulás miatt nem hozza a kampány a várt számokat, legfőképp kattintás és konverziószámban. Itt gondoltam megadom a  lehetőséget a rendszernek, hogy emeljen licitet maga, de a cél – természetesen – a konverziók. 

A kampányban a Search területet toltam meg ezzel a változtatással.

Enh1

Az Enhanced CPC-t augusztus 20-án aktiváltam, onnantól érdemes nézni az eredményeket (ez a grafikonon az a pont ahol a konverzió ára elkezdett emelkedni.

Vagyis így első ránézésre az Enhanced CPC nem volt sem okosabb, sem kifizetődőb mintha én emelgettem volna a rendszer helyett az árakat. Sikerült ugyan a kattintások számát majdnem kétszeresére emelnem az elmúlt 5-6 napban (az augusztus 20-i eléggé alacsony szinthez képest, de csak 15-20%-kal magasabb szintre az azt megelőző hétköznapi szinthez képest). 

Enh2

Sajnos azt kell mondjam, hogy a rendszer itt, ebben az esetben nem hozta a várt hatást (87%-kal dúsabb, 27%-kal szárazabb érzést). 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink