Etarget honlapok rendszerzése

Tartalomjegyzék

VÉGRE! (itt volt az ideje, nagyon örülök neki!)

Az Etarget végre gatyába rázta a lassan kezelhetetlen mennyiségű oldalt, kategóriákba szeddték, és kategóriánként egyben is célozhatóvá (vagy NEM célozhatóvá) tették. Valahogy így:

Etarget1

Az egyes témák kaptak klassz kis ikonokat is. A plusz jelre kattintva legördül, és kiválaszthatóvá válik minden aloldal

Etarget2

Néhol még ez alatt is van gyűjtő (nem logikus), például az egyéb kategória alatt ott figyel még az Alacsonyabb látogatottságú portálok (erről már írtam, ezek weboldalak!).

Ettől függetlenül örülök neki, nagyszerű fejlesztése a rendszernek. Már csak az a kérdés, hogy mikor kaphatunk weboldalakra bontott statisztikákat a kampányiankról. Mert AZ lenne csak IGAZÁN a nagy ugrás a rendszer minőségében 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink