Etarget honlapok rendszerzése

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

VÉGRE! (itt volt az ideje, nagyon örülök neki!)

Az Etarget végre gatyába rázta a lassan kezelhetetlen mennyiségű oldalt, kategóriákba szeddték, és kategóriánként egyben is célozhatóvá (vagy NEM célozhatóvá) tették. Valahogy így:

Etarget1

Az egyes témák kaptak klassz kis ikonokat is. A plusz jelre kattintva legördül, és kiválaszthatóvá válik minden aloldal

Etarget2

Néhol még ez alatt is van gyűjtő (nem logikus), például az egyéb kategória alatt ott figyel még az Alacsonyabb látogatottságú portálok (erről már írtam, ezek weboldalak!).

Ettől függetlenül örülök neki, nagyszerű fejlesztése a rendszernek. Már csak az a kérdés, hogy mikor kaphatunk weboldalakra bontott statisztikákat a kampányiankról. Mert AZ lenne csak IGAZÁN a nagy ugrás a rendszer minőségében 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2023 (Bing Ads)

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink