Etarget javaslataim 2008-ból

Tartalomjegyzék

Érdekes bejegyzésemre bukkantam 2008 októberéből. Felsoroltam hogy ha én lennék ők, akkor mi mindent változtatnék a rendszeren. Nézzük:

Zölddel jelöltem ami megvalósult, pirossal ami nem, és kékkel ami részben, maradt szürke amit nem tudok.
+Egy pár utólagos javítás az Etarget commentjei alapján

Szóval ha én lennék az Etarget, akkor
– bevezetném az image hirdetéseket
– készítenék egy mindenre kiterjedő tudásközpontot (ha belső forrásokból nem megy, akkor megbíznék egy külsőst hogy rakja össze), majd ezt folyamatosan aktualizálnám
– bevezetném az egyéni minősítést (online vizsgához kötötten), de költési limit nélkül
– az ügynökségi accountot nem kötném ahhoz, hogy onnan érkezzen a befizetés (figyelem, a Google-nél nem számít)
– szebbé tenném a grafikonokat
– lehetővé tenném a két időszak összehasonlítását a grafikonokban
– elérhetővé tenném a portálonkénti statisztikákat (túrjon benne aki akar, legyen meg a lehetősége egyenként árazni, letiltani, satöbbi)
– kategóriákba szedném a magyar oldalakat, már túl sok van már az áttekinthetőséghez
– a portál kifejezést átjavítanám weboldalakra, hiszen azért a Baráth család oldalát túlzó portálnak nevezni. – ez is megtörtént, bár én még látok előfordulásokat (Eszközök, Bevont portálok száma)
– a kampányhoz kapcsolódó beállításokat szépen áttenném a kampányhoz (időbeosztás, költségvetés, portál szűrő, stb). – ez folyamatban (lásd commentek)
– csinálnék egy dashboard-ot, amit a felhasználó maga állít össze hogy mit akar rajta látni.
– a negatív kulcsszavakat a kampány kulcsszavai mellett jeleníteném meg, egy statisztikával együtt, hogy ezekkel mennyi kizárás történt (lehet hogy sokan kikapcsolnák a kulcsszavakat)
– szebbé tenném az oldalt (tudom, a gyorsaság meg minden, de akkor is lehetne rajta mit csinosítani)
– bevezetném a konverziókövetést (hallottam arról hogy lesz, de várjuk már nagyon! 😉

Hmm, csak részben teljesültek a dolgok. Te mit szeretnél az Etarget-től fejlesztésekben?

*Egy pár utólagos javítás az Etarget commentjei alapján

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink