Etarget ügynökségi account változások

Tartalomjegyzék

Ma belépéskor láttam is a „facelift”-et, de amikor megérkezett a magyarázó levél, akkor néztem át jobban.
Az Etarget rendszerében történt egy lényeges változás amely az ügyynökségi oldalt érinti.

Az egyszerűvel kezdem. Mostantól (hasonlóan a hirdetések statisztikáihoz, ahol legördülő menüből kiválasztható az egyes hirdetések statjai egyenként vagy az összeset együtt),van egy összefoglaló statisztika oldala az ügynökségi account-nak. Ezzel szépen össze lehet nézni hogy mennyit költöttem le néluk egy adott periódusban, de ez igazából ennyi.

Sokkal érdekesebb változás az ügyfelek oldal, amelyben mostantól létrehozhatóak csoportok. Ezzel megkönnyíthető lesz az egyes ügyfelek több, különálló kampányát egyben látni, kezelni. Ezt mondjuk olyan ügyfeleknél lehet érdekes ahol egy hirdető külön beállításokkal, költési limitekkel, stb, stb szeretne egy account alatt kezelni több márkát.
Még nem látom ebben a többit, de amint tapasztalok, írok róla.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink