Ma belépéskor láttam is a „facelift”-et, de amikor megérkezett a magyarázó levél, akkor néztem át jobban.
Az Etarget rendszerében történt egy lényeges változás amely az ügyynökségi oldalt érinti.
Az egyszerűvel kezdem. Mostantól (hasonlóan a hirdetések statisztikáihoz, ahol legördülő menüből kiválasztható az egyes hirdetések statjai egyenként vagy az összeset együtt),van egy összefoglaló statisztika oldala az ügynökségi account-nak. Ezzel szépen össze lehet nézni hogy mennyit költöttem le néluk egy adott periódusban, de ez igazából ennyi.
Sokkal érdekesebb változás az ügyfelek oldal, amelyben mostantól létrehozhatóak csoportok. Ezzel megkönnyíthető lesz az egyes ügyfelek több, különálló kampányát egyben látni, kezelni. Ezt mondjuk olyan ügyfeleknél lehet érdekes ahol egy hirdető külön beállításokkal, költési limitekkel, stb, stb szeretne egy account alatt kezelni több márkát.
Még nem látom ebben a többit, de amint tapasztalok, írok róla.