Képzeld el a következőt:
A tejes doboz „öregszik”. Ezzel jelzi hogy a benne levő tejnek mennyi van még hátra.
A szép fehér külső lassan sajttá alakul, besárgul.
Az ötlet zseniális, bárhol működhet, kivéve Magyarországon.
A boltok ugyanis a holnap lejáró tejet is el akarják adni (esetünkben ez a nagyon sárga miatt eléggé feltűnő lenne), azzal, hogy a frissebb tejet előre pakolják, az alacsonyabb vevők csak azokat érik el a magas polcokon. (személyes tapasztatalat, ebben egyik nagy lánc sem különbözik).
Vagyis a TESCO/AUCHAN/SPAR/AKRÁMILYEN cég egyszerűen nem venne át ilyen terméket, mert rontaná a forgalmukat, növelné a kállót.
Ilyen az amikor egy nagyszerű ötlet, egyszerűen a gazdasági környezet miatt bukik.
(pedig ugye ennek az lenne a lényege hogy otthon lássuk pontosan hogy hol tart a szavatosság, aki megtervezte annak eszébe sem jutott hogy a 10 napos lejárat mellett a bolt még a 9. napon is kiteszi a dobozt).
Sajnos ilyen ez a hely, itt élünk ezzel is kell terveznünk. A netes kampányokkal kapcsolatban is.