Fair Chance

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Vannak néha apró kis fejlesztések amelyeket még a hivatalos blogon sem szellőztetnek meg. Pedig jó lenne tudni az ilyeneket is, nem pedig egyszerűen csak belebotlani mint az online chat support-ba.

Ma ilyen kis gyöngyszemre leltem, ez az a bizonyos Display Likelihood. Site targeted kampány összerakásakor a max CPM megadásakor jelent meg egy kis vonal, arról tájékoztatva hogy ezzel az öszeggel mennyi esélyem van hogy megjelenik a hirdetés.

A lépései:

Bid too low
Long Shot
Fair Chance
Good Chance
Excellent Chance
Bid Exceeds Budget

Media_httpamadeoblogc_dazei

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink