Felülni az Olimpiai buszra

Tartalomjegyzék

Most megy a Nyári Olimpia. Érzem, az ügyfelek teljesen leszoktak a telefonálásról (ez jó), de levelet sem írank (ez kevésbé). Érződik hogy inaktív az üzleti élet, mindeni nyaral, aki nem, az is alaphangon nyomja a meleg miatt.

De itt az Olimpia, és azt látom, hogy kevesen használják ki azt a lehetőséget amelyet az olimpia kínál. Történetesen azt a kiemelkedő forgalmat amit a keresők ebben a témában tolnak:

Media_httpamadeoblogc_hyjdh

Media_httpamadeoblogc_xefab

Úgy látom a Google hirdet, természetesen a saját termékeit.

Hol vannak azonban a sportszergyártók? Akiknél az adott kulcsszóra még Minőségi Pontszám csökkenés sem várható, hiszen egy kajak bérlés honlapon ott van az adott kulcsszó elég sokszor. Vagy egy sportruházat honlapon a sportok említve vannak.

Nyilván, ugyanezen oknál fogva nem érdemes hóláncot hirdetni az olimpia szóra, mert elég hamar lemorzsolódna (olyan áron lenne a licit amely már nem éri meg – mindez a Quality Score miatt).

De akiknek ott van a weboldalukon a sok szó, a téma releváns, ők vajon miért nem próbálkoznak?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink