Most megy a Nyári Olimpia. Érzem, az ügyfelek teljesen leszoktak a telefonálásról (ez jó), de levelet sem írank (ez kevésbé). Érződik hogy inaktív az üzleti élet, mindeni nyaral, aki nem, az is alaphangon nyomja a meleg miatt.
De itt az Olimpia, és azt látom, hogy kevesen használják ki azt a lehetőséget amelyet az olimpia kínál. Történetesen azt a kiemelkedő forgalmat amit a keresők ebben a témában tolnak:
Úgy látom a Google hirdet, természetesen a saját termékeit.
Hol vannak azonban a sportszergyártók? Akiknél az adott kulcsszóra még Minőségi Pontszám csökkenés sem várható, hiszen egy kajak bérlés honlapon ott van az adott kulcsszó elég sokszor. Vagy egy sportruházat honlapon a sportok említve vannak.
Nyilván, ugyanezen oknál fogva nem érdemes hóláncot hirdetni az olimpia szóra, mert elég hamar lemorzsolódna (olyan áron lenne a licit amely már nem éri meg – mindez a Quality Score miatt).
De akiknek ott van a weboldalukon a sok szó, a téma releváns, ők vajon miért nem próbálkoznak?