First page bid

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Végre, kiment ez is élesbe itthon is.
A lényeg, hogy a keresésben innentől nem lesz Inaktív kulcsszó, (és riadt felhasználók nem törlik gyorsan az egyébként értékes kulcsszót), hanem kap egy un. Első oldali megjelenéshez szükséges licitet.

Így néz ki amikor a rendszer szól:

Media_httpamadeoblogc_yuziu

Az a gáz, hogy:

Mostantól ez alapján nem lehet sorrendbe rakni a kulcsszavakat, és egyben kezelni őket, ugyanis ez nem “megváltozott státusz”.
De ugyanígy, az AdWords Editor sem kezeli, vagyis maradt a manuális szortírozás.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink