Földrajzi report az AdWords-ben

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Na jó, nem földrajz, hanem földrajzi pozíció kimutatás.

Mostantól elérhető az AdWords-ben. (ugye eddig is volt az Analytics-ben, de az minden forgalomra vonatkozik, és máskáént van bemutatva).

Az AdWords report elméletben akár kampány szinten mutatja hogy a kattok honnan jöttek, mennyi volt egy CT. Nem grafikus, ezért kis elemzést igényel, de ha valakinek fontos az egyes földajzi területek összehasonlítása PPC szempontból, akor bizony hasznos eszköz.

Kis hazánkban azonban döcögősen működik, bár megeshet hogy a szolgáltatók már több és jobb földrajzi infót adnak a Google-nek mint egy évvel ezelőtt.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink