Frequency capping

Tartalomjegyzék

Már írtam róla amikor bevezették. De egy kis ismétlés nem árt:

frequency capping: az egy látogató által egy hirdetéssel való találkozások számát maximalizálni. Vagyis érthetőbben, megadom hogy egy egyedi látogató max hányszor lássa a hirdetést, és amikor ezt elértük, akkor neki (gondolom a cookie-val azonosítva) nem mutatja a rendszer többet ezt a hirdetést.

A Settings fül alatt található, a Content kampányokra érvényes beállítás, valahogy így néz ki:

Media_httpjabjabblogc_jllro

Vagyis választható, hogy napi/heti/havi maximum mennyiszer találkozhat a hirdetéssel/reklámcsoport hirdetéseivel egy felismert látogató.

Te használod, beállítottál már valamit?

Nagyszerű a szolgáltatás, viszont hiányzik belőle (nekem) a visszajelzés, mert nem tudom mennyiszer látták általában, nem tudok semmit arról, hogy amit beállítottam az jó-e vagy sem. Tesztelni külön ezt, az meg nehéz..

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink