Már írtam róla amikor bevezették. De egy kis ismétlés nem árt:
frequency capping: az egy látogató által egy hirdetéssel való találkozások számát maximalizálni. Vagyis érthetőbben, megadom hogy egy egyedi látogató max hányszor lássa a hirdetést, és amikor ezt elértük, akkor neki (gondolom a cookie-val azonosítva) nem mutatja a rendszer többet ezt a hirdetést.
A Settings fül alatt található, a Content kampányokra érvényes beállítás, valahogy így néz ki:
Vagyis választható, hogy napi/heti/havi maximum mennyiszer találkozhat a hirdetéssel/reklámcsoport hirdetéseivel egy felismert látogató.
Te használod, beállítottál már valamit?
Nagyszerű a szolgáltatás, viszont hiányzik belőle (nekem) a visszajelzés, mert nem tudom mennyiszer látták általában, nem tudok semmit arról, hogy amit beállítottam az jó-e vagy sem. Tesztelni külön ezt, az meg nehéz..