Friss hírek

… a tudomány és technika PPC világából.

Az angol nyelvű AdWords blog bejelentette hogy egy új eszközt ad a hirdetők kezébe, ez a Display Campaign Optimizer:

 

A lényeg hogy a konverziókat nézi a rendszer, és olyan oldalakra összpontosít, ahol nagyobb a konverzió lehetősége. Felteszem ez is, (mint szinte minden ilyen, statisztikai alapokon nyugvó eszköz) annál pontosabb minél több konverzióról beszélünk adott időszak alatt. Itt is van egy minimum korlát, ez a 15 konverzió / elmúlt 30 nap.

A másik fejlesztés a Contextual Targeting Tool. Ez igazából egy kulcsszó választó eszköz, de a Tartalomra kihegyezve. Tekintettel arra, hogy a Keresésre már működő kulcsszóválasztó eszközt sikerült nagyon durván elnyesni (majdnem használhatatlan), így kicsit fenntartásokkal fogadom ezt is. De mivel sok jót ettek már le eddig is az asztalra, megeshet hogy nagyon rendben van az eszköz 🙂

A másik rendszer, az Etarget sem ül a babérjain. A fejlesztések üteme látványosan meggyorsult, feltehetően látszik a belefektetett munka a bevételi odalon (is). Bár lehetne külön reportolni a célzás nélküli hirdetéseket, és statisztikákat kapni, hopgy melyik weboldal mennyit és milyen forgalmat hozott 🙂 De most nem ezt kaptuk, hanem a megyékre való célzást dobta a gép.

Konkrétan reménykedtem hogy milyen jó, mert végre beindul valami, és a hazai ISP-k elkezdenek nyitottabban működni, de nem, ez egy publikus IP cím adatbázison alapszik, melynek pontossága 81%. De ez sem rossz!

Friss hírek - Kép

Kis színes híreinket hallották. Vissza a melóhoz 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink