Az Etarget kihozott egy frissítést.
Lassan lesz egy igazi Dashboard (olvasat: műszerfal).
Amin látni lehet az elmúlt időszak fontosabb történéseit, rápillantani és egy képet kapni arról hogy mi is van a kampányommal.
Szóval a frissítés:
Örülök, örülök neki, ezzel is átláthatóbb lett a kampánykezelés.
De (végre) rendbe kéne szedni ezt a rendszert. Sok apró és szétszórt fejlesztéssel elérhetitek azt, hogy bonyolult lesz. És jelen pillanatban az egyszerűsége az egyik versenyelőnye. (az AdWords-el szemben).
Vagyis két lépés hátra, és szétcincálni az egészet darabokra, és újra összerakni.
Első lépés: Mit akar a hirdető nap mint nap látni?
(Egy ilyen hatékonyság dolgot, szép(!!!!) grafikonokat, és a költési számokat.
Eggyel beljebb már több és több adatot.
És az ügynökségek hasonlót, de ők ügyfél szointen is szeretnének valamit látni.
Szerintem a rendszer JÓ. NAGYON JÓ. ÜGYES. De nem szervezett.
Örömmel vennék részt egy workshop-on, aminek az a témája, hogy hogyan kéne rendszerbe szedni azt a sok adatot ami benne van, mi kéne még bele, és legfőképp hogyan rendszerezve.