Frissülő Etarget kinézet

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Úgy tűnik frissült az E-target kinézete:

A régi volt: És az új:

 

Media_httpamadeoblogc_nivqo

Media_httpamadeoblogc_bofxo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Momentán szebb lett, egyértelmű.

Most nézem, az origo-n meg felvették az új origo “ruhát”:

Media_httpamadeoblogc_vuwbq

Vagy már ezer éve így van, és lemaradtam mint a borravaló? 🙂

De jó is lenne egy klassz kis blog, ahol az ilyeneket elovashatnám! Náluk.

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink