Glevél és TeCső

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Nagyszerű lenne ezeken a felületeken SOKKAL, de SOKKAL pontosabban célozni – hiszen elképesztő Impression számokat produkál a két Google termék. Talán ez a fejlesztés nemsokára hozzánk is ideér:

 

 

Nagyszerű lenne ha a magyar nyelvű YouTube is ideérne már, és elkezdhetnénk rendesen kihasználni a Magyarországon toplistás videomegosztót is. Külföldi ügyfeleimnek már rendszeresek a kampányok és rendesen használom a YouTube Video Tartgeting Tool-t is. 

Szóval, magyar nyelvű TeCső-t a népnek! 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink