Google AdWords – egy javaslat

Tartalomjegyzék

A Google AdWords kérdés nélkül a ma piacon levő legszofisztikáltabb, és legügyesebb rendszer.
Mára azonban elért egy olyan bonyolultsági fokot, hogy komoly előképzettség kell hozzá hogy valaki használni tudja (mint egy repülő, ránézésre csak a botkormányt kell húzogatni, közben pedig ezernyi dolog működik egyszerre, egymásra hatással vannak, és mind mind hatással van a végeredményre, a repülésre).

Media_httpamadeoblogc_eaauj

Egy dolog azonban megvan a repülőben, és hiányzik az AdWords-ben.

A repülőben a pilóta ránéz a kijelzőkre, és látja hogy mi hogyan van beállítva.
Az AdWords-ben pedig nem. Végig kell menni az összes beállítási lapon, hogy pontosan lássam, mi is a beállítás ténylegesen. Igaz, egy pár okosság első ránézésre ott van (órák szerinti beállítás, demográfia – ezeknél kapott egy kis ikont a kampány és látszik hogy ott van valami).
Van ugyan egy Kampány beállítás oldal, de az nem arra való hogy áttekintsük, hanem hogy beállítsuk.

Vagyis

Kéne egy áttekintő oldal a kampány beállításaihoz. Ahol fel van sorolva hogy milyen paraméterekkel fut a kampány, amit elsőre áttekinthetek, (egyes értékeket mint a Dashboard-on a + és – gombokkal lenyitva vagy bezárva). Amolyan első pillantásra áttekintő. licitek, limitek, negatív kulcsszavak, sok sok beálítás, plusz egy néhány érték. Értekek mint hogy például hány kulcsszóból mennyinek elég a licitje az első oldalhoz, kattintás értékek, napi limit cca hány kattintásra elég, ilyesmi.

Tudom, sokat kérek, ezzel rendesen lenne munkája egy csapatnak, mert ezt körültekintően, mindenre kiterjedően, de mégis átláthatóan kéne megoldani.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink