És ez nem vicc kérem.
Biztos vagyok benne hogy szép zsét fizetett a hirdető a szokatlan megjelenítési formáért, viszont kétségtelen hogy formabontó. Még a szaggatott vonal, a nyomtatott kupon sajátossága is megmaradt.
Gratt. Jó ötlet.
És ez nem vicc kérem.
Biztos vagyok benne hogy szép zsét fizetett a hirdető a szokatlan megjelenítési formáért, viszont kétségtelen hogy formabontó. Még a szaggatott vonal, a nyomtatott kupon sajátossága is megmaradt.
Gratt. Jó ötlet.
Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is, hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:
Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Analytics specialista lehetsz csapatunkban!
Keressük performance marketinggel foglalkozó csapatunk új tagját. Mindegy, hol élsz, Budapesten vagy vidéken, nekünk pont ott vagy jó, ahol most vagy 🙂
A Google Premier Partner minősítés megtartása mellett az Ingatlan.com és a Violetta kampányaival is elismerésben részesültünk.
Ebben az esettanulmányban bemutatjuk a MediaMarkt számára készített Display & Video 360 kampányunkat, amelynek célja a Black November 2023-es kampányok támogatása volt.
A Google többszöri halasztás után úgy döntött, a 3rd party cookie alapú technológiák velünk maradnak még egy ideig.
Újabb átrendezést hajtott végre a Google a 3rd party cookie nélküli világ megteremtésére létrehozott Privacy Sandbox idővonalán.
A 3rd party cookie-k kivezetésével vizsgáljuk meg, milyen alapokra helyezhetjük a nem is olyan távoli jövőben az online marketinget.
Legyen szó performance marketing feladatokról, digitális analitika projektről vagy teljes online stratégia tervezéséről, auditjáról, örömmel segítünk megoldást találni jelenlegi kihívásaira.
Copyright © JabJab Online Marketing – Minden jog fenntartva.
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Cookie tájékoztató | Együttműködés harmadik felekkel