Google AdWords számlázás, pénzügyek

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Itt az ideje hogy a Google ezen a területen is meghallgasson egy-két ügyfelet, hogy nekik mi a jó.
Tapasztalatom szerint a pénzügyi dolog a rendszer gyenge pontja, különösen amióta bevezették az új rendszert.
Az nem rossz ha havi bontásban látja az ember a számláit, de például a hitelkártya terhelések átnyúlnak, szóval a egy nagyobb kampány végén egy fél napos meló összevetni mindent, elkészíteni az ügyfélnek hogy melyik terhelés milyen márkára, mikori időszakra vonatkozott. Ráadásul a reportok kicsit csúsznak időben.

Egy tipikus példa a csúszásra.
Az alábbi két kép ugyanazon kampány, egy időpontban, csak az egyik az Account Snapshot, a másik a My Account/Billing Summary

Media_httpamadeoblogc_plxdu

Media_httpamadeoblogc_xbjfz

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink