Google AdWords ügyfélszolgálat jajj

Már egy ideje megy a kavarás a nem működő AdWords Editor kapcsán.
November 12-én írtam róla először (ekkor volt a Site Targeted kampányok átnevezése Placement Targeted kampányokká), hogy az AdWords Editor ledőlt, és nem kezeli azokat a kampányokat.
Aztán volt egy kör ami nehéz menet volt, melyben új emilcímet és belépőt kértek az AdSense kampányomhoz.
Megtettem, de nem segített.

Most írtam nekik hogy továbbra sem megy a dolog, kéne valami jobb megoldás.

Ma kaptam a választ, szerintük cseréljem le a jelszavamat az AdWords accountomban.

Válaszoltam is nekik, miszerint a friss AdWords Editor letöltése megoldotta a problémát. Innentől javasolhatják ezt is a hozzájuk forduló sok sok embernek.

Nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy a Google elkezdett nagy, és egyes esetekben elkerülhetetlenül buta lenni. Most komolyan, az ügyfélszolgálat nem tudta hogy nem csak nekem, de sok más embernek ez volt a problémája?
A hozzájuk beérkező problémáknak biztosan van egy gyűjtője, egy tudásbázis, ahol az egyik ügyfél problémájára standard megoldásként a másik is ajánlhatna működő megoldásokat?
Szóval kicsit szomorú vagyok. Eddig a Google mindig elöl járt a gyorsaságával és a megoldásaival. De most van olyan problémám (például amikor egy accountban a rendszer jelzi hogy nem tudta terhelni a kártyát, és a hirdetések leálltak, miközben a valóságban minden a legnagyobb rendben fut). Szóval van ilyen porblémám, amivel hozzájuk fordultam mondjuk legalább 3x, és egyszer sem kaptam megoldást. Nagyobb és szükségszerűen butább? Remélem lassabb azért nem nagyon lesz…

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink