A frissítés jót tett a Google Analytics-nek, nagyszerűen lehet vele szegmentálni.
Még én is csak tanulgatom, de máris vannak érdekes friss és üde dolgok, amiket érdemes lesz majd beépíteni a kampányaimba/reklámokba/gondolkodásomba.
Avinash Kaushik – a Google Analytics evangélista – blogján feldobott egy pár jó ötletet.
Érdemes elolvasni, szépen leírja hogyan csinálja.
Az első, hogy vajon a márkanévre mennyien keresnek? Mennyi ez az összes keresésből?
(borítékolom, nagyon kevés, még akkor is ha a kulcsszsvak listán az első 10 a saját márkanév. Csak hogy van utána egy nagyon hosszú farok 🙂
A második ötlet azon forgalom szűrése akik már vásároltak, vagy mondjuk valamely GOAL értéket teljesítettek. Ők vajon kik, mit csinálnak és honnan jöttek?
A harmadik, hogy kik azok akik legalább x oldalt megnéztek, legalább 60 másodpercet töltöttek az oldalon.
Most jönnek a saját ötletek:
– összes forgalom, google adwords, etarget és ctnetwork forgalom hasonlítások
– google organikus forgalom és fizetett forgalom minőségi adatainak összehasonlítása
– ????
Javasolt te is egy olyat, amit látni szeretnél!
Ha TÉNYLEG NAGYON izgalmas téma, akkor beállítjuk, megírom!
A Motion Charts hiányzik még, de nagyon 🙂