Google bowling

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Egy friss kifejezés, valami olyasmit jelent, amikor a versenytársak vagy rosszakarók megpróbálnak aljas eszközökkel kigombázni a Google találatokból.

Végül is, várható volt. Sok helyen már nem kis pénzről beszélünk, így nem csak a fejlesztés, hanem a versenytársak erejének csökkentése is pénzben kifejezhető profit.

Íme egy cikk, amelyből kiderül hogy az eddig bizalomra épülő  net változott, de az azonosítás ezernyi helyen hiányos. Félek hogy a Google számára az első hazai bowling erőpróba a következő választások lesz…

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink