Google Display Hálózat

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Elmondásuk szerint mivel bevezettek egy csomó friss dolgot, (funkciókat mint az above-the-fold, vagy a Frequency Capping (gyakoriságkorlát – áááááá), valamint célzási lehetőségeket (remarketing), ezért megérett a helyzet arra, hogy saját nevet kapjon a sok sok vizuális megjelenési lehetőség, és megszületett a Google Display Hálózat.

Namost kicsit zavaros a kép, mert ami eddig Content volt, abban csak egy rész volt a Display hirdetés, a másik fele továbbra is text volt. Vagyis a Tartalmi Hálózaton megjelentek szöveges hirdetések is.

A bevezetőben: „Az elmúlt évben legfőképpen a vizuális hirdetésekre koncentráltunk, és úgy találtuk, hogy egyre több hirdető futtat vizuális kampányt a Google hálózatán”

 

Most akkor ez olyan változás, ami majd kizárja a szöveges hirdetéseket a Tartalomból? Vagy csak bénán lett elnevezve? Igaz, ott van a leírásban hogy: „s megjeleníthet szöveges, képes, videót tartalmazó és multimédiás hirdetéseket egyaránt., de ez most valahol kicsit akkor is zűrös.

 

Utólagos bejegyzés: A Google szakemberei is olvassák a blogot, és megkaptam a pontos választ:
„A tartalmi hálózat neve globálisan megváltozott, és az összes eddigi hirdetési forma elérhető marad – így a szöveges hirdetés is.” Köszi Márti!

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2023 (Bing Ads)

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink