Google Doodle szökőévre

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Érdekes Google Doodle született 2008 szökőnapra:

Media_httpamadeoblogc_cobmm

Sajnos a poént csak az angolul beszélő emberek értik. Hiszen angolul a szökőév “leap year”.
A leap azonban mást is jelent, ugrást, a bakugrás angolul leapfrog (vagyis békaugrás).

Innentől persze érthető a dolog. Bár 2004-ben is ez volt a logo, most jöhetett volna valami izgalmasabb is.

Media_httpamadeoblogc_hbmng

Igaz, most mit kötözködöm, hány olyan cég van a világon amely veszi a fáradtságot és jeles napokra áttervezi a logo-ját? Vagy legalább évszakonként más és más a weboldal kinézete?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink