Google for Advertisers

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

A Google elindított egy oldalt, ahol egy elképzelt esettanulmányra felfűzve bemutatják az összes lehetőséget amelyet egy hirdetőnek (szerintük) érdemes kihasználni.
Ugyan vannak benne olyanok amelyek itthon nem elérhetőek (TV reklámok vagy local ads), a többi azonban nagyon szép összefoglalója azoknak az eszközöknek és használatuknak amelyek szóra (és figyelemre) érdemesek. Ráadásul az egyes témák színkódolva vannak:

Media_httpamadeoblogc_hiien

A színkódok mellett egy elképzelt esettanulmányon keresztül mutatják be az egyes termékek használatát, helyét a marketing folyamatban.

Media_httpamadeoblogc_fjhcc

A bubik mérete ráadásul az egyes terület hatásának a mértékét hivatott megmutatni.
Annak aki most kezdi felfedezni hogy mennyi online lehetőséget mulasztott el eddig hogy termékét sikerre vigye, annak nagyszerű olvasmány. Középhaladóknak inkább arra való, ogy felfedezzen eddig nem használt eszközt, vagy újra felfedezzen egy elfeledettet. Ügynökségnek, ezzel foglalkozó szakembereknek inkább egy link, amelyet továbbküldhet a partner cégnek.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2023 (Bing Ads)

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink