Google Insights for Search Reloaded

A tegnapi felsorolásból kimaradt egy nagyon hasznos tesztelési/kutatási metódus.
Ez pedig az, amikor kiválasztasz egy (vagy több) országot, egy időszakot, és kulcsszó nélkül, csak egy adott kategóriát kérdezel le. Mondjuk utazás.

Media_httpamadeoblogc_feums

Erre ő megpróbálja összeszedni az ezzel kapcsolatos kereséseket, szezonalitást, satöbbi. Alapvetően nem látok komoly hibát, de lehet hogy határvidék területeken kevés lesz az értékelhető adat:

Media_httpamadeoblogc_eancw

A shopping kategória péládul ilyet tud (látszik a felfelé haladó tendencia évek alatt), de az egyértelmű szezonalitása a dolognak, a Karácsony és környéke abszulút dominanciája:

Media_httpamadeoblogc_zcevc

És ha mellétesszük a Pénzügy és Biztosítás kategóriát szűrés nélkül, akkor látszik hogy hitelből vásárolunk ajándékokat. Így vigad a magyar 🙁

Media_httpamadeoblogc_yctab

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink