Google matek

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Elkezdtek jönni a kvázi provokatív kérdések a Google AdWords rendszerében.

Elsőként ezt kérdezték tőlem:

Media_httpamadeoblogc_adehi

Naná hogy szeretnék! Persze ezt ők úgy értik, hogy akkor emeljem meg a napi limitet, és simán megveszek további 178% forgalmat.

Egy másik helyen pedig ezt üzenik:

Media_httpamadeoblogc_ljrfg

Vagyis rápróbálnak alulról és felülről is. Az összes lehetőség 64%-ánál nem jelenik meg a hirdetésem, akkor emelnem kell a mostani napi limitem 278%-ára (vagyis 178%-kal), és megkapom az összes lehetőséget.

Kicsit sűrű mostanában az olyan változás (változtatás) amely a profitemelésről szól, és szinte elmegy az olyan fontosnak tartott kérdések mellett mint minőség, relevancia. Nagy vásárlásra készülnek, vagy a számok nem jönnek, és nagyon kell a befektetők bizalma?

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink