Google, Sanoma és Etarget

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

A Startlap keresője mostantól a Google. Az Etarget elvesztett egy jelentős hídfőállást (persze van ott sok más tartalékban, nem rendült meg a rendszer). Vajon ez azt jelenti majd, hogy az eddigi látszólagos egészséges verseny helyett néha “kar ki kard” csaták is kibontakoznak?

Ilyen volt még régen:

Media_httpamadeoblogc_nckiu

És ilyen lett (fogyókúra után):

Media_httpamadeoblogc_enzay

Momentán ezt a dolgot sajnálom. Hiányozni fog a log megjelenítés lehetősége, de egyben a piac kicsit szegényebb lett egy keresővel.

Media_httpamadeoblogc_qmjci

Béke poraira.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink