Google SERP arcfelvarrás

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Tegnap csak annyit vettem észre, hogy a .hu oldalon eltűnt a nem is olyan régen bevezett bal oldali sáv.

Ma pedig két friss bejegyzés a hivatalos Google blog-on, hogy újból minden változik.

Az un. “Univerzális keresés” (szerintem ez univerzális találat, de mindegy), szóval ott feltűnnek kérés nélkül kép vagy videó találatok, de ami a legizgalmasabb, a keresés tartalmától függően a bal oldali sáv más és más linksort adnak. Ha valaki egy város nevét üti be, akkor térképtalálatokat kap, ha programozási nyelvben keres, akkor kódokat. Ha egy terméket, akkor a termék vásárlásához adnak “segítséget”. Kezdik kitalálni mit akarunk – ha rosszul csinálják, ugyanolyan idegesítő lehet mint amikor a telefon megpróbál az sms írásban besegíteni (azt egyből kikapcsoltam mindig).

De nem  rossz hogy nem ülnek a babérjaikon, vagy nem mások perelgetésével töltik az időt rendes és használható szoftverek készítése helyett.

Félek azonban hogy a (logikus) wikipedia  és blogtalálatok közé hogyan lehet majd a jövőben optimalizálni egy kereskedelmi célú weboldalt…

 Nagyon tetszik e mellett a Google Kísérleti laborjábóltimeline és a billentyűs modell.

Ők miért ragadtak le itt? 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink