Google Suggest reklámmal

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Hoppá. Mi is ez?

Media_httpamadeoblogc_udulh

A Google suggest ugye egyszerű, azt tudja amit sok más böngésző plugin is tudott előtte. Vagyis a keresősző beírása közben ad javaslatokat.
És ide sikerült reklámot betennie a G betűs óriásnak.

A Suggest eddig is olyan megoldás volt amely megkötötte az emberek kezét (mert aki használja, az könnyen eltéríthető egy long tail kereséstől a sokkal “mainstreamebb” kulcsszó felé, vagyis azokhoz ahol van hirdetés).
Ráadásul az átlag felhasználó lusta, könnyen rááll a keze a kiválasztható kitöltési segédletre (az, hogy mennyire lusta, arra bizonyíték a navigációs keresés.

Két dolog miatt érzem erősnek ezt a fajta reklámozást:
1, Kihasználja a felhasználó lustaságát.
2, Nem biztos hogy releváns eredményeket ad (mert még nem fejezte be a keresés beírását!)

Igaz, a felhasználó a keresésésével találatokat keres, és a keresések közé a Google egy találatot csempészett, de akkor is…

Longhand, köszi a tippet.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink