Google újdonságok (Ad Extensions + Analytics opt-out + View-Through Conversion Reporting)

Tartalomjegyzék

Szép kis csokor már megint. Nyakamon a sok meló, és mégis, ha ma nem írom meg, lecsúsztam róla. Ezért nekilátok (legalább listázom a fícsöröket).

Ad Extensions fül a menüsorban:

Manage Ad Extensions - Google AdWords

Mopstantól a sitelinks, Product Extensions, Video Extensions, Locations Extensions, Multiple addreses for Location Extensions és a Click-to-Call Phone extensions itt lesznek elérhetőek. Már akinek és már ahol (nem mindegyik bevezetett termék minden piacra, ezért). Ezekről a kiegészítőkről bővebben itt: Google Ad Innovations

A menüponton belül elérhetőek a statisztikák, vagyis például ha meg van adva ad extension egy hirdetéshez, akkor azon CPC, CT és egyéb értékeket mutatja, amikor megjelent a sitelink. Annyit mondjuk adhatna még, hogy az összes megjelenés százalékában ez mennyi volt, de mindent nem lehet elsőre  🙂

 

Analytics opt-out

Ebben nincs nagy okosság, mindenki azon csodálkozik hogy miért fejlesztettek ilyet. A lényeg hogy browser add-on, és ezzel le lehet tiltani hogy az Analytics mérje a meglátogatott oldalakra történő látogatásokat. Mondjuk mivel az átlag felhasználó még a browser-t sem tudja megkülönböztetni az internettől, így ez nem lesz komoly fenyegetés 🙂

Bővebben (és letölthető) itt :http://tools.google.com/dlpage/gaoptout

 

View-through Conversion Reporting

Bejelentés itt. A View-Through Conversion ugye olyan konverzió mérés, amelynél azt nézik, hogy az a bizonyos hirdetést látó, de nem kattintó látogató később konvertál, akkor hozzárendelik ahhoz a megjelenéshez a konverziót. Ami változott:

1, Beállítható lesz hogy milyen időszakra szeretnéd látni az ilyen konverziókat. Gyors lepörgésű terméknél (pizza házhozszállítás) lehet pár nap, de egy hosszú döntési folyamatot igénylő szolgáltatásnál (mondjuk utazás) lehet sokkal hosszabb is.

2, Szűrhető lesz a Search – Content duplikáció. Vagyis ha egy ember látta a banner hirdetésed, de később kattintott a Keresőben is (majd konvertált), akkor szűrhető lesz aki itt is ott is járt, nem fog duplán megjelenni az érték (nem kapja meg mindkét terület a kreditet a konverzióért).

Ennyit a tudomány és technika világából mára 🙂 Vissza a melóhoz.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink