Google vs Search Partner

Tartalomjegyzék

Ma reggel a lassan megszokott legördülő menü helyett (ahol kiválasztom hogy a keresést vagy a Tartalmat akarom látni számokban) ez fogadott:

Media_httpamadeoblogc_baina

Ollé. Ez érdekes. Utána megláttam a bejelentést a hivatalos blogban is.

Szóval akkor a lényeg.
Régebben volt a Keresés, amiben benne volt ügyesen a Google saját tulajdonú oldalak, plusz az AdSense is a Google Keresés és a Szerződött keresőpartnerek mellett (olyan partnerek akik a Google keresőmotorját használják, mondjuk oitthon az ok.hu (origo)).

Később szétválasztották a Keresést (Search) a Tartalomtól (Content), ez egy nagy hurrát kapott tőlem (is).
Innentől láthatóvá vált és tisztán kezelhető lett a karakterisztikájában egyértelműen másként viselkedő keresés, és a weboldalak mellett megjelenő hirdetések.

Most egy új lépéssel a Keresést és két részre vették, lett Google és lett Partnerek.
A fenti legördülő ezzt mutatja, de sikeresen egy meglehetősen zavaros választási módot adtak neki, az összes kombinációt felsorolják.

Ha bedobják azt a bontást is, hogy a Content-et szétdobják kétfelé (mert van ilyen is, az általam megadott weboldalak, valamint a rendszer által válogatott oldalak), akkor sikerül elérni majd az értelmezhetetlenség határát a legördülőben.

Ennek ellenére ÖRÜLÖK a változtatásnak, ismét egy lépés az átláthatóság felé.

Javaslat: A legördülő menü helyett legyen egy kinyíló ablak, ahol kipipálható a kívánt adat. Mint a Placement Tool-nál a választható formátumok:

Media_httpamadeoblogc_drbeg

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink